Sunday.

Skrivet 2009-02-01 @ 20:24:27
Helgen som varit har väl varit okej faktiskt. Handlade kläder på H&M i fredags, det fick bli ett par bruna byxor, jeans, en t-shirt. två koftor och ett par svarta tygskor :)

Lördag förmiddag åkte jag till Norrtälje för att köpa nya fönsterlampor till vardagsrummet och köket. Efter ganska mkt letande av bra lampor så fick de bli på Mio.Köpte 4 st. Och även två nya bäddset.
 Senare på eftermiddagen ringde jag Linda och kollade vad som händer ikväll och som jag skrev i inlägget nedan så blev det ju tjejmiddag/kväll hos Alice =)

Söndagen (idag) Har jag inte gjort så mkt, är lite sliten efter alla glas vin, men de får man ju räkna med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback