Svek & minnen tar aldrig slut, jag vet.

Skrivet 2009-06-03 @ 16:39:44
Ibland förstår jag inte på mig själv ibland. Ena stunden är jag förstående och fattar raka beslut, andra stunden är jag svag och velar fram och tillbaka. Det sista blir det nästan jämt fel och problemen stiger ju mer jag kommer till sådana beslut som jag själv inte kan klara av. Men livet är ju så, man kan ju inte klara av allt..

 Har precis slutat jobba nu ochjag bara längtar tills jag hittar ett nytt och roligt jobb som jag tycker känns bra och som jag trivs med. Visst trivs jag att arbeta på mitt mammas företag men de är samma människor jag möter från kl 9 på morgonen till kl halv 5 på kvällen. Jag vill ha ett nytt jobb där man träffar nya människor hela tiden och komma ut i livet och utvecklas som person.

Svek finns alltid i livet, de kommer och går. Jag har själv blivit sviken många gånger men jag har också svikit andra vilket jag hatar. Man vet inte i första sekund att man har gjort det, men när de väl har hänt inser man vilket stort fel man har gjort.



Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hejsan. Tänkte bara lämna en kommentar att jag varit in och läst. Det var länge sedan vi träffades. Jag tror att det var när Morgan fyllde 30, så det är ett tag sedan. Hälsa mamma och sköt om dig tjejen. Kram "faster" Milla

2009-06-03 @ 16:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback