7 days left

Skrivet 2011-03-31 @ 08:26:52
Okej 1 vecka och 2 dagar sen var sista inlägget jag skrev, inte okej! Sofie hjärtat påminde mig om att ja faktiskt har en blogg så får väl ta mig i kragen då :)

Det har ju heller inte hänt så speciellt mycket så inget att missa..

Förra helgen jobbade jag plus denna vecka men just idag är jag ledig och ska passa på att göra en massa idag känns de som.. Ska bl.a. fixa min bil, ska lämna in den på service nu när den har gått hela 14000 mil.. så ska väl ta en fika i norrtälje medans och hälsa på sötnosarna Emelie & Julia, härliga tjejer de! :) Sen när min bil e klar ska jag dra till sthlm för att klippa mig och färga.. Pssst! ska bli mörk igen!?!?! aja, får se hur de kan bli då...

I morgon ska jag träffa mitt hjärta Sofie, ska bli superkul har inte träffat henne på as länge känns de som?? typ en månad sen?? va, shit vad tiden går fort :( aja men i morgon e hon min, moahaha.. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Braaa :) Hihi vad sööt luddiis e. Syns i morgon mitt hjärta! /Diiin.

2011-03-31 @ 12:10:45
URL: http://sofieeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback